23 Mac 2009

10-12 Mac 2009: Kursus di NAWMI - Nilai Murni Budi Bahasa

> antara peserta yang hadir











> secebis pesanan untuk ingatan yang kekal abadi


> aku, Fairuz, Bro Ipin, Bro Samad, Nan, Ejad
























> aku & Adik Fairuz











> 3 Awek Terpingit :-D

> Bro Zam from PTB KL










> Noni ngan Fiza

> mcm 2 beradik, kan? Farid & Rosli











> Yie & Bro Zambry

> Cenderamata untuk Penyelaras yang baik dan budiman (chewah)










> Cenderamata khas untuk penceramah yang sememangnya ramah: YM Raja Haji Zulkifli

> Penutupan oleh wakil NAWMI en. Amirudin yang ganteng gitunya :-D










> Seriusnya mereka ni berdiskusi ya :-D

> control macho Radi dari SGE-HQ











> Noni kena apit Zam ngan Aku :-D

> Rosli, Zam, Noni & Nan (3 lawan 1)











> Zam, Aku dan Nan

> Yie & Fizan yang sentiasa ceria











> Fairuz & Ejad



> Bersama penceramah, YM Raja Hj Zulkifli yang baik

















NOTA: kawan2 yang nak download pic silalah klik kat pic yang dikehendaki, setelah dipaparkan, silalah klik kanan pada pic tersebut dan save as ke dalam komputer. kalau ada masalah tu email la pojie ya :-D

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gambar2 aku semuanya besar2 belka,apepun blog kau ni bagus,buat hatitu terusik lah plak.ishish.hidup pojiee

Rilex...