31 Mei 2010

28 Mei dan Program Pengurusan Stress NRE @ IBD




















































































antara gambar-gambar sepanjang kursus kat IBD Bukit Rengit, Lanchang. kalau nak download pic ni, klik pada pic yang dikehendaki, kemudian save as. atau klik kanan pada pic yang dikehendaki, kemudian open in new windows, besarkan pic kemudian save as.

28 Mei adalah hari lahirku. pelbagai perkara aku lalui sepanjang menjelangnya tarikh ini sehinggalah Alhamdulillah aku menghadiri kursus ini dan syukur kerana tekanan yang aku hadapi semakin berkurangan. kalau tak, memang macam nak gila aku ditekan dengan pelbagai masalah terutama melibatkan Ketua Jabatan kat opis aku bertugas kini.

buat semua kawan2 yang selama ini memahamiku, yang sudi mendengar luahan hatiku, aku doakan agar kita kan tetap bersatu menempuh dugaan dan bersabar di atas segala karenah yang dihadapi. kerana bukanlah namanya kita INSAN selagi tidak berlaku masalah. sehinggakan bila kita nak mati pun masalah untuk berhadapan dengan godaan yang mahu menyesatkan kita ke jalan Jahannam - na'udzubillah!

buat Kak Minah, En. Mas, Haris, abg Man, kak Farah, kak Kelthom, pn. Nor juga en. Wahid yang sudi membantu. semoga Allah membalas jasa kalian semua. doakan juga agar cita-citaku mengubah hidupku dan masa depanku tercapai satu hari nanti.

buat kawan2 yang sama-sama berkursus kat IBD tempoh hari, ingatan ini tetap akan berkekalan sehingga akhir hayat.

1 ulasan:

Ummu~Ishak berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Rilex...